Wszystkich uczestników rozgrywek, działaczy, trenerów oraz sędziów prosimy o zapoznanie się z
Regulaminem rozgrywek Śląskiego Związku Tenisa Stołowego na sezon 2018-2019.
Akt ten reguluje m.in. :
- Ogólne zasady organizacji rozgrywek ligowych,
- Warunki uczestnictwa w zawodach sportowych,
- Sprawy zagraniczne,
- Indywidualne rankingi klubowe,
- wysokości opłat regulaminowych,
- zasady przekładania spotkan ligowych,
- zasady sprawozdawczości wynikowej oraz weryfikacji spotkań,
- kary regulaminowe,
- zasady awansów i spadków,
- kwestie płatności i ewentualnej windykacji zaległych zobowiązań,
- kary regulaminowe,
- oraz zasady składania protestu,
Zawarte w regulaminie przepisy wchodzą w życie z dniem uchwalenia i będą obowiązywać do przedłożenia regulaminu rozgrywek na sezon 2019-2020.
Szczegółowe informacje na temat nowo wprowadzonych regulacji można uzyskać pod adresem email: biuro@slzts.pl lub pod numerami telefonu:
733 555 723 - biuro ŚlZTS
607 442 987 - Przewodniczący Wydziału Rozgrywek Dariusz Steuer
Treść regulaminu dostępna jest w zakładce
komunikaty.