
Uprzejmie informujemy, iż w związku z obowiązującym ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 26 lutego 2021 r. Przewidziane na 13 marca 2021 roku Nadzwyczajne Walne Zebranie Delegatów Śląskiego Związku Tenisa Stołowego zostaje odwołane.
Pismo w sprawie odwołania Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Delegatów ŚLZTS
Nowy termin Zebrania zostanie przedstawiony Delegatom ŚlZTS w najbliższym możliwym czasie, który będzie zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Dokumenty stanowiące przedmiot obrad zgromadzenia:
Sprawozdanie Finansowe Zarządu za rok 2019
Sprawozdanie Merytoryczne za rok 2019
Projekt Statutu Śląskiego Związku Tenisa Stołowego
Upoważanienie do reprezentacji podczas Walnego Nadzwyczajnego Zgromadzenia Delegatów ŚLZTS
W związku z przygotowaniem Nowego Projektu Statutu ŚLZTS Zarząd zwraca się do członków ŚlZTS z prośbą o nadesłanie uwag do projektu nowej regulacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 marca 2021 roku na adres mailowy biuro@slzts.pl. Nadesłanie propozycji zmian we wskazanym terminie umożliwi np. podjęcie przez Walne Zebranie uchwały ograniczającej prace Zebrania nad treścią projektu wyłącznie do treści owych propozycji oraz ustalonej w ten sposób treści ostatecznej wersji nowego Statutu.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z biurem Śląskiego Związku Tenisa Stołowego pod numerem telefonu 733 555 723 lub pod adresem email: biuro@slzts.pl